ماشین لباسشویی بوش دلیل عدم آبگیری لباسشویی
نوشته شده توسط : lg

ماشین لباسشویی بوش دلیل عدم آبگیری لباسشویی

به خاطر داشته باشید که تعمیر ماشین لباسشویی بوش و رفع ایرادات مربوط به آبگیری ماشین لباسشویی بوش، نیازمند داشتن دانش تخصصی و تجربه کار تعمیراتی می باشد. به علاوه در حالت دستکاری خودسر ماشین لباسشویی بوش ، امکان تشدید ایراد و نیز صدمه رسیدن به دستگاه وجود دارد که در شرایط کنونی و با افزایش قیمت ها، تعمیرات کلی می تواند هزینه سنگینی را برای شما داشته باشد. لذا هوشمندانه تصمیم گیری کنید!

دلیل آبگیری کند و یا عدم آبگیری لباسشویی بوش

یکی از ایرادات مرتبط با آبگیری لباسشویی بوش ، سرعت کم ورود آب به ماشین لباسشویی بوش یا همان آبگیری کند لباسشویی بوش است و در حالت شدیدتر، آبگیری نکردن لباسشویی یا نیامدن آب به درون دیگ می باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی

در حالتی که ورود آب به ماشین لباسشویی بوش شما کند بوده و یا اصلا آب به لباسشویی وارد نمی شود، و خودتان قادر به رفع ایراد نیستید، جهت رفع ایراد  ماشین لباسشویی بوش خود در سریعترین زمان ممکن، می توانید با متخصصان تعمیر لباسشویی توربو سرویس با شماره 09120448148 تماس بگیرید.

نیامدن آب داخل لباسشویی یا آبگیری نکردن ماشین لباسشویی بوش، می تواند چندین دلیل داشته باشد. دو مورد از با اهمیت دلیل ها عبارتند از:

شیر ورودی آب

شیر ورودی آب برای ورود آب به داخل ماشین لباسشویی بوش، باز می شود. در حالتی که شیر ورودی آب خراب باشد، لباسشویی امکان دارد به کندی از آب پر شده و یا اصلا پر نشود. شیر ورودی آب، به فشار آب کافی برای کارایی درست خود نیاز  دارد. ابتدا فشار آب را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که کفایت می کند. در حالتی که فشار آب ایرادی ندارد، صافی های داخل شیلنگ وصل به شیر ورودی آب را تمیز کنید. اگر لباسشویی هنوز به کندی پر می شود، به فکر تعویض شیر ورودی آب باشید.

فشار آب کم

ممکن است فشار آب خانه شما خیلی کم باشد. شیر ورودی آب به حداقل فشار ۲۰ psi برای کارایی صحیح نیاز دارد. فشار آب ورودی به شیر را کنترل کنید تا از میزان آن اطمینان حاصل کنید.

دلیل آبگیری و تخلیه همزمان لباسشویی بوش

دومین ایراد رایج مرتبط با آبگیری ماشین لباسشویی بوش به تخلیه و آبگیری همزمان ماشین برمی گردد.اگر لباسشویی تان آبگیری کرده و همزمان آب را تخلیه می کند و نمی توانید خودتان ایراد را رفع کنید، می توانید با تکنسین های متخصص تعمیر لباسشویی ما در توربو سرویس تماس بگیرید.




:: برچسب‌ها: تعمیر ماشین لباسشویی در اندیشه , بوش سرویس , تعمیر ماشین لباسشویی حرفه ای , تعمیر ماشین لباسشویی با ضمانت , تعمیر ات تخصصی ماشین لباسشویی , تعمیر ماشین لباسشویی ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: